Slow Dancing in a Burning Room

august 1, 2009

 

Când se face seară, toate luminile se aprind,

faţa mea devine un felinar pe care îl reneg

şi apoi îl apropii imaginându-mi că e umărul tău.

Între toate becurile astea, inima mea e o gaură neagră

în care ai intrat şi de unde nu te mai pot salva.

Nodul pe care îl simt în gât nu mai dispare,

de două săptămâni pentru mine se face numai noapte.

Cuvintele trec de nodul ăsta ca într-o intersecţie,

cuvintele pentru tine rămân înăuntru, se întorc.

Când se face seară, oamenii îşi închid ochii şi dorm,

eu aştept o stea căzătoare pe care să o plâng,

mâinile îmi atârnă într-o agonie neînţeleasă,

faţa mea felinar se aprinde ca luna în noaptea noastră.

De undeva de la etajul 6 te rog să te gândeşti la mine,

apoi închid ochii şi îmbrăţişez nodul din gât.

(30 iulie, 14 zile )

8 răspunsuri to “Slow Dancing in a Burning Room”

  1. v ^ said

    De ce „etajul 6”?

  2. v ^ said

    Înseamnă că dacă deschidem ferestrele ne privim în linie dreaptă, de la aceeaşi aproximativă altitudine.

    • Vladimir said

      Este posibil. Dar se spune că dacă doi oameni privesc luna în acelaşi timp e ca şi cum s-ar privi ochi în ochi. Mai bine am încerca asta.

  3. v ^ said

    Pentru „ca şi cum” lansez un ochi.

  4. v ^ said

    O recunosc, e a unui om care se teme de viaţă. Pentru că viaţa, realitatea ei, nu e întotdeauna frumos colorată, îi e frică să se arunce în ea, preferă dureroasa (pentru că ştie prea bine că ceea ce nu e adevăr şi viu e minciună şi viaţă fără viaţă) minciună a imaginilor pe care poate să le încarce cu materia imaginară s propriilor dorinţe.
    Îi doresc şi sper din suflet să găsească putere de a se smulge din nimic.

    • Vladimir said

      Sunt cea mai optimistă persoană din câte cunosc şi mereu am câte un zâmbet. Da, am temerile mele, dar le ţin adânc ascunse şi în cea mai mare parte a timpului cred că reuşesc să trăiesc fără ele.
      Mulţumesc! Ş=

Lasă un comentariu